Home » רופא און ליין לבני גיל הזהב

רופא און ליין לבני גיל הזהב

רפואה און ליין לגיל הזהבנראה כי הפיתוחים הטכנולוגיים של ימינו מציגים תחלופות רבות ונוחות יותר לשירותים השונים, וביניהם שירותי הרפואה.

בעוד ששירותי הרפואה המסורתיים לוקים בלא מעט ביורוקרטיה והתרוצצויות מיותרות, הרי ששירותי רופא און ליין עשויים להקל משמעותית על המטופל ולהעניק לו שירות רפואי אמין ומקצועי, מבלי שיצטרך לצאת מהבית.

שירות זה יעיל ביותר כאשר מדובר בבני גיל הזהב, שכן אוכלוסייה זו נמצאת בסיכון גבוה יותר ללקות במחלות כאלה ואחרות.

רפואה און ליין: איך זה עובד?

שירותי רופא און ליין זמינים מסביב לשעון, או בשעות בהן קופות החולים סגורות, ומאפשרים קבלת יעוץ רפואי מקצועי באמצעים טכנולוגיים כגון טלפון הנייח, טלפון חכם או דרך המחשב, וההרשמה לשירות זה מזכה את הנרשם במספר מכשירים רפואיים לצורך ביצוע בדיקות רפואיות ביתיות, בין אם מדובר במכשיר לבדיקת א.ק.ג, בדיקת רמות סוכר או לחצן מצוקה היעיל בעיקר בקרב אוכלוסיית בני גיל הזהב.

שירות רופא און ליין זהה לשירות רפואי פרונטלי מבחינת אופי הטיפול, אלא שמדובר בהליך חסכוני בזמן, שכן יש באפשרותו של המטופל לבצע בדיקות שונות און ליין בזמן אמת, מבלי לפקוד את קופת החולים שוב ושוב לצורך סידורים ביורוקרטיים כאלה ואחרים. הליך זה יעיל במיוחד בקרב האוכלוסייה המבוגרת הסובלת מליקויים פיזיים רבים המקשים על תנועה שוטפת.

כל הייעוץ הרפואי הדרוש

במסגרת שירותי רופא און ליין הרופא משוחח עם המטופל באמצעות הטלפון, הנייד או המחשב ומתרשם ממצבו. במידת הצורך, המטופל נדרש לבצע בדיקות מסוימות בעזרת המכשירים הביתיים שניתנו לו, זאת בהתאם לסוג האבחנה. בהמשך הרופא מוסר את התרשמותו על סמך הממצאים שהתקבלו, ונוקט בצעדים שונים על פי הצורך.

במידה ויש צורך בנטילת תרופות שונות, יונפק  למטופל מרשם לבית המרקחת, כאשר לרוב המרשם מצויד בחתימה דיגיטלית, מה שחוסך את הליך ההדפסה. לעתים, כאשר מדובר במקרים דחופים וקשים, הרופא לא יהסס וירשום הפניה ישירה לחדר המיון, הליך אשר מונע מהמטופל התעסקות מיותרת עם טפסים ביורוקרטיים כאלה ואחרים, בייחוד כאשר מדובר בקשישים.

יתרונות שירות רופא און ליין לגיל הזהב

שירות זה חיוני ביותר למצבים רפואיים דחופים המצריכים פיקוח רפואי צמוד. כך, במקרים מסוימים, כשמתעורר מצב רפואי רגיש המצריך טיפול מיידי, הרופא עשוי להפנות את המטופל ישירות לחדר המיון. עצם הייעוץ הרפואי המקדים באמצעות שירותי רופא און ליין, עשוי לייעל באופן ניכר את הטיפול הרפואי הניתן בחדר המיון או במוקדים שונים  המעניקים שירותי רפואה דחופים.

עצם הזמינות המתמדת הכרוכה בשירות זה עשויה להקל לעתים על הלחץ בו שרוי אותו קשיש הסובל מבעיה זו או אחרת. שכן, לעתים מצב רפואי קשה מלווה בדאגות מרובות, כך ששירות רפואי הזמין בכל עת עשוי להקל במעט על ההתמודדות עם הבעיה.

ייעוץ רפואי בנוחות הביתית

שירות זה מאפשר לקשישים רבים להמשיך ולהתגורר בביתם ועשוי להפחית דאגה רבה מצד בני המשפחה הקרובה שכן מדובר בשירות זמין המצויד במכשירי בדיקה ביתיים פשוטים אשר קלים לתפעול  ואינם מצריכים יכולת טכנית  גבוהה ,שכן מבוגרים רבים נוטים לאבד מיכולתם המוטורית במהלך השנים.

מעבר לכך, שירות זה אינו מוגבל לנישות מסוימות ומאפשר טיפול במגוון רחב של מחלות השכיחות בקרב בני גיל הזהב, וביניהן – סוכרת, בעיות קרדיולוגיות שונות, ליקויים נוירולוגיים המצריכים שיקום, ועוד.

חסרונות שירות רופא און ליין

אמנם המכשור הנלווה לשירותי רופא און ליין הוא פשוט וקל לשימוש, אך לעתים, כשמדובר באוכלוסיית גיל הזהב ישנו קושי לתפעל מכשירים אלה כראוי, זאת כאשר מדובר בקשישים הלוקים במחלות ניווניות קשות  המתבטאות בפגיעה מוטורית, או כאשר המטופל לוקה בבעיות זיכרון.  מצב זה עלול לצמצם באופן משמעותי את האפקטיביות של הטיפול.

שירות זה אינו מהווה תחליף לטיפול רפואי פרונטלי, שכן לעתים יש צורך בחוות דעת נוספות. בנוסף, בניגוד לשירות פרונטלי הניתן באופן רציף, שירותי רופא און ליין תלויים בחסדי התקשות הטכנולוגית, כך שלעתים תקלה טכנית מסוימת עלולה לקטוע את מהלך הטיפול, מצב  אשר עלול לגרום לעתים להשלכות קשות, בייחוד כאשר מדובר במקרים דחופים המצריכים טיפול מיידי.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715429

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר